fredag 29 juli 2011

---> Stranden

Tjenare på er alla läsare :)

I dag blir det inte Rock off för mig, ganska skönt faktist :) Men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra annars, vila upp mig kanske? Det har varit lite oreda i mina "sovrutiner" under den här veckan, när jag har kommit hem runt halv två på natten och vaknar runt tolv tiden, haha. Men nu ska jag försöka skärpa mig med det också! Annars vet jag väl inte, skulle vilja åka och simma , senast jag var ut (för några minuter sen) så var det ganska varmt ute! :) Men vart jag ska åka vet jag inte, för det är inte så kul att cykla ända till Marsund själv... :P Men vi för se  lite :)


/Maja

1 kommentar:

  1. Skönt med stranden! Själv har jag suttit inne och läst en bok och lyssnat på regnet, för här där jag bor så har det regnat hela dagen :/

    SvaraRadera