fredag 22 juli 2011

Reccention, Pappas eget band & September

Okej, innan jag börjar, så vill jag säga att detta är mina åsikter, alltså, ni för tycka precis vad ni vill, men detta är vad jag tycker, men kom gärna med kritik! :) Och nu, innan jag inte hört artisterna på riktigt, så "bedömer" jag låtar, vad jag tycker om bandet och hur höga mina förväntningar är, och så poäng, och högtsta poäng man kan få är * * * * * = fem gula stjärnor. :)


Pappas eget band 

Låtar: Jag tycker (just nu) att låtarna verkar lite tråkiga. Inte sånt som jag gillar i alla fall.
Övrigt: Ja, samma som förut, de verkar ganska tråkiga, vf vet jag inte riktigt, har bara en kännsla av det...
Förväntningar: Jag har inte så höga krav på det här bandet..
Poäng: * * * * * 


September


Låtar: Jag gillar hennes låtar, tkr dem är helt okej. Fast det är ganska mycket samma sak hela tiden, tycker jag.
Övrigt: Jag tycker att hon är bra som artist, bra låtstil om man säger så, jaa, helt ok helt enkelt.
Förväntningar: Jag har ganska så höga förväntningar faktist.
Poäng: * * * * *


/ Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar