lördag 9 juli 2011

Hellu, Siste Kadidjeh!

Rubriken dissar vi! (a) Nej men att nu ska jag ta och uppdatera lite granna :) Idag har det varit samma gamla vanliga ungefär, heh... Jag städade Mendez och Skuttans burar typ på morgonen, sen har jag chillat, chillat , och chillat lite till! Och så har jag ridit Brunte förstås! Det gick bra, fast super varmt! Fast nu ska man väl inte klaga, nu när det äntligen är sommar! :D Sen har jag inte gjort ngt annat. Tråkigt va? I bland, i bland inte! Men nu vill jag faktist att det händer ngt här! Tur att det snart är Rock off, det brukar hända massor då! Sen är det en annan grej som händer om några dagar, vet inte om jag berättat? Annars får det vara en hemlighet till dess! Gaah, vad jag längtar! Men nog om det, nu ska jag vidare till min andra blogg också, kola gärna in den också! :) Ses! 

Vill ni se bilder som jag hittade i datan i dag också? Lägger upp dem snart! Ha det bra så länge! :)

/ Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar