fredag 22 juli 2011

ChillarN

Just nu sitter jag och chillar i mitt alldeles för varma rum. Med alla fönster öppna och fläkten på, haha. Men i kväll, då bär det av till stan på Rock off! Ska träffa Tamira där vid klockan åtta också, ska bli nice! Efter rock off så bär det av hem till Tamira för att sova där, och imgn så ska hon ha feest :) Födelsedags fest, om man ska va exakt, så jag har vart och köpt present till henne idag också, men jag får inte avslöja vad det är! Hihi, busigt!

Men iaf, så ikv så spelar typ "Pappas eget band" och September. Har letat fram lite låtar med dem, som ni ska få lyssna på!

Tänkte också göra typ en reccention (säger men så?) på alla artister, om vad jag tkr då, vad tycks om det?

Tex. att jag lyssnar på deras låtar på You Tube, sen så säger jag vad jag tkr om dem, sen så när jag har sett dem spela så säger jag om jag tyckte de va bättre/sämre, låter det okej?




Pappas eget band, Sand mellan tårna.
Hittade typ bara den här, ngn som vet 
om de har några andra låtar? :s


September & Petter, Baksmälla.



September, Party in my head.


September, Mikrofonkåt. 

/Maja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar