onsdag 6 juli 2011

Dagen såhär långt :)

Dagen såhär långt är väl att jag har varit ut med båten med pappa. Vi for till Rödhamn och tittade, men vi stannade inte. Sen for vi vidare till Kuggholma och hälsade på Bertil. Bertil är min mammas morbror, och Kuggholma är en holme där min mormor föddes och bodde. Så fick jag komma in och titta hur det såg ut, det var jättekul och se, senast jag var in där var jag nyfödd liten bebis :)
Så har jag faktiskt rott lite idag också, det gick väl sådär ;P Min hund var med så att ja.. :P
Men jag kom ut och iland utan att tappa nån åra ;)
Pappa for för en stund sen o handlade middag till oss, vet inte vad det blir, men säkert något gott :D Ikväll ska vi bada bastu med hyresgästerna(min gudmor o hennes barn o barnbarn:) och några andra gäster som kommer, vi har bästa värmen i vattnet såhär års ska jag säga. Sååå skönt för alla tillfällen  ;) <3

Men nu ska jag se vad dom där uppe gör, hör ikväll  :)

/Tamira 

1 kommentar: