fredag 8 juli 2011

Tjena mittbena...tralalalalala... ;)

Jag bara skojja med er allihopa! :D

Jag kan visst blogga, lite grann iaf, och kanske inte varje dag :/ Men pappa har med sig datorn till Finland, så nu sitter jag här på stugan som vi har fått låna och skriver på bloggen :)

Men igår natt så for vi ju till båten, den for typ 11:45 (finsk tid). Sedan gick vi till vår hytt, och sen gick vi och köpte lite salt snacks i baren :D Det var gött!

Sen sov vi och så vaknade vi, sen så for vi i land. Och så for vi runt och kollade lite granna, och så for vi till Esbo och hälsa på dom som äger den här stugan. Och sen for vi hit :)

Så har vi badat i det 27 grader varma vattnet :D <3

Så att ja, nu har jag inte så mycket mera att säga :P

JOO, just det, jag deltar i en tävling om att vinna en outfit och ett par heta hörlurar i Frida-tidningen :D Ett lycka till kanske? ;)

/Tamira

Och en sak till! Min syrra har hittat sin kattunge (inte så mycket unge mera men..:) som sprang bort i April, åååh, det var såå härligt att se henne igen! :D <3 <3 Välkommen hem Siri :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar