torsdag 7 juli 2011

Hej då Tamira!

Vinki vink till dig! Nej, men prata just med henne, hon skulle typ åka om en timma och hade inte packat nånting! Haha, bra planerat? Alltid ;) Nej men, nu är det bara jag här som kommer blogga, läskigt :s Menatt det kommer bli ju bli svårt att hålla i gång bloggen själ, plus att jag har den andra bloggen också. Så vänta er inte det bästa av mig! Men om ni vill ha ngt att läsa så kan ni ju titta på både den här bloggen och min andra :) www.browniebloggen.blogspot.com ;)

Men som det har sett ut idag så har jag städat lite kanin burar, travat ved en timme (= 5 € i lön :D) och ridit Brunte. Det blev dressyr på banan fast det var så varmt, inte så genom tänkt av mig ^^ Men sen var jag och Brunte genom svettiga iaf!

/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar