måndag 18 juli 2011

Hoppsan...

Här var det ju överflöd av uppdatering? Inte precis... Men det känns så meningslöst att sitta och blogga om ingenting! Men i dag har det i af hänt ngt!

Vaknade i morse, vid halv tio kanske (?) och kom på att jag skulle åka med min syster Moa, till Strändnäs på film inspelning, jag var typ en statist på en engelskalektion, och ja.. Vet inte vad filmen handlär om osv osv, men det var kul, och varmt!  Alltså ja, satt ju där ett par timmar och så :P Men sen när jag ändå var i Strändnäs så passade jag på att gå till Malin och hälsa på :) Vi satt vid datan en stund och sen badade vi hennes kanin, och sen satt vi vid datan lite till, haha. Sen kom mams och paps och hämtade mig, och sen åkte vi och handlade.

Resten av dagen/kvällen har jag tillbringat fram för datan och hos kaninerna. Pihi :) Sen fick jag ngt ryck vid halv nio så jag typ sprang runt ute i regnet och försökte bli så blöt som möjligt? Men det lyckades inte så bra faktist...

Aja, men nu ska jag ta och skaffa mig ett liv = gå och sova....

/Maja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar