fredag 8 juli 2011

Sommar slappar :)

God morgon till alla som vaknar samma tid som jag! Jag vakande för ungefär 45 minuter sen, vilket är ganska tidigt för mig, haha! Men i dag har jag inte heller ngt speciellt för mig, typ slappa, trava ved (för att få lite pengar, haha) rida Brunte, va med kaninerna och ja, bara ha sommarlov! Jag hoppas att jag kan åka och simma i dag, för det är redan varmt ute!  Sen funderar jag på om jag ska ta och rida på morgonen eller om det blir i kväll... Det får vi se, uppdaterar mera senare!

Och vänta er inte världens bästa uppdatering, ska försöka få in nått litet inlägg nu idag, om om vad? Komentera era önskemål! :) T.ex bilder, hiss/diss, musik och allt annat ni kan komma på! :D

/Maja

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna se lite bilder jag :) Och musik är ju alltid kul ^^

    SvaraRadera
  2. ja, musik och bilder tkr jag oxå :P kanske hiss o diss

    SvaraRadera