torsdag 4 augusti 2011

Välkommen...

Välkommen till ännu en blogg i stilla blogg havet..... Nej men vad ska man skriva då? Typ att jag vart hos Malin och gjort typ inget? Aah, gör väl det då.

Nej men, åkte ju dit i tisdags kväll, sen typ när jag var där så gjorde vi typ inget.... Lite senare typ halv nio så kte vi till stallet. Som sagt skulle jag ju hjälpa till men Sharlie, och det gick väl så där haha! Jag kom upp, sjväl, men ner fick jag lite hjälp av Sharlie, hihi.... Nej men han typ böjde sig ner för att lukta på en bajshög (wiee) och het plötsligt så bara hoppa han till, eller hoppa till och hoppa till, han flög ju i jfs.... och jag flög typ haha, vad vad det Malin sa, typ 40 cm ovanför sadeln? x'''] Aah, också typ ner på marken och så blev jag lite dammig, men ja, det gjorde ju inte så mycket :) Men landa typ på händerna, och jag hade inga handskar så skrapa handerna, och så fick jag lite ont i vänster fingrarna, men det var bara upp igen tyckte Malin, så det var bara så, upp igen. Hon sa "Om du inte sitter upp så kmr du ju vara rädd hela livet för min häst och då har jag ju inget som kan rida hnm".....

Och sen så åkte vi hem till henne och bytte kläder och hämtade pengar, sen bar det av till Rökka :) Jag köpte godis för mina 351716754536746714 fem cents mynt :) Sen cyklade vi hem på ett jätte konstigt sätt på Malins cykel? Sen såg vi film :) Sen såg vi på teve sen sov vi :) Och sen och sen och sen.......

Och i dag så var vi till stallet men då blev det typ ingen ridning för Malin blev trött, så jag måsta rida, IGEN! ;P Lat Malin eller vadå?

Men asså nu dampar min data, så det går inte att få in söta bilder från min mobil :s

/ Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar