torsdag 4 augusti 2011

Att bara vara...

I dag har jag låtit datan va, för det mesta. Lite har jag kollat in på fb, och så fixade jag runt lite imorse... Tänk vad lätt livet skulle vara utan nätet. Då skulle man slippa allt det här skitsnacket och alla problem som uppstår på nätet... Då skulle man prata face to face ist för att sitta bakom en dator skärm och säga vad som helst, utan att tänka sig för riktigt. I bland önskar jag att jag aldrig registrerat mig på fb och msn, eller ens vart in på internet. Skulle vart så enkelt! Nu går det ju inte att sluta lixom, det är som en drog... Man blir beroende...

Men nu ska jag sluta med mitt dumma snack, annars blir allt så emo här! :) Så, vad har ni gjort idag då? Jag har börjat sommar stor städa i kanin huset! Känner verkligen att jag behövde det! Hittat massor med saker som bara ligger och skräpar över allt! Men jag hann inte klart idag, så ska forsätta med det imgn! Och när jag är klar med det så är det rummets tur! Mkt städning på G här eller, haha? Men det behövs!

Imgn blir det till stan för att klippa håret! Det blir nog inga stora förändringar, tror jag haha, kmr  inte på vad det skulle va iaf! Men nej, nu skutt i duschen sen sova!

Ha det bra!
/Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar