torsdag 4 augusti 2011

Svar på komentarer

Tänkte att jag måste svara på lite komentarer, nu när jag ändå håller på! ;)



Cilla sa...

Vem är den för? =)

horsefocus yrla sa...

han är en tinker/pinto

Sanna sa...

Tack för svaret och snygg den är ;)

Anonym sa...

Hörru !
Aja, man ser inte mitt fejs iaf, då e d ganska chill xD HAHHA
jag såg inte att d va jag innan jag såg fleecen x]]]]

//Malin - Dressyrgeeks

Svar: Haha, men jag har kvar den då, om det är okej? x]


Anonym sa...

Inte så smart att "longera" i grimmskaft... Och du gör det, så kan du ända bara göra det i skritt :P





Så, det var några svar. Det finns fler, men nu orkar jag inte svara på mer! Jag ska gå upp tidigt imgn, och städa mitt rum! Det behövs verlkigen, jag måste börja få ordning på mitt liv, för så här kan jag ju inte ha det!! 



/ Maja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar