torsdag 4 augusti 2011

Någon som tycker?

Någon som tycker att jag ska ta tillbaka Browniebloggen? Jag funderar på att göra det nu, för den här bloggen blir det ju inget av, eller hur? Jag orkar faktist inte hålla igång den här bloggen sj, det är bara så! Fast det skulle ju inte spela ngn roll, för det är ju ändå bara jag som bloggar här, och då skulle det ju bara vara typ namnet som byttes ut....  Men då skulle jag ju förstås bara blogga på den bloggen, och antagligen ta bort den här!

Gillar = Ta tbx Brownie bloggen
Ogillar = Fortsätt på den här 


Enkelt va?  Nu slipper ni komentera :)

Säg precis vad ni tkr, för det är inte kul att välja själv :P

/ Maja

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska ta tbx browniebloggen, men prata med Tamira om hon vill blogga här. Annars är det ju inte nödvändigt..

    SvaraRadera